Image Source: lesco

واپڈا سے بجلی کے میٹر کا نیا کنکشن حاصل کرنے کا طریقہ کار

مرحلہ نمبر 1آن لائن درخواست فارم http://enc.com.pk/ پر پُر کریں۔

مرحلہ نمبر 2- براہ کرم درج ذیل دستاویزات کی اسکین شدہ کاپیاں اپ لوڈ کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ اسکین شدہ دستاویزات کا سائز 50 کلو بائٹس سے کم ہے.

ملکیت کا ثبوت (رجسٹری، ایکچوئل فارڈ، بے نامہ، الاٹمنٹ لیٹر (ہاؤسنگ کالونی کے معاملے میں)۔ تمام صفحات اوتھ کمشنر یا نوٹری پبلک یا کلاس ون افسر کے ذریعہ مستند تصدیق شدہ۔ درخواست دہندہ کی طرف سے عہد نامہ (متعلقہ دفتر میں اسٹامپ پیپر پر دستیاب نمونہ کے مطابق جس کی تصدیق اوتھ کمشنر سے تصدیق شدہ ہے) کہ مطلوبہ کنکشن کی جگہ پر پہلے کوئی بجلی کا کنکشن دستیاب نہیں ہے اور نہ ہی کوئی بقایا ہے۔ اگر آخری مرحلے پر بقایا جات مل گئے تو میں ان کی ادائیگی کا پابند ہوں گا۔ ایک سے زیادہ مالکان کی صورت میں، دیگر مالکان کی جانب سے درخواست گزار کے حق میں پاور آف اٹارنی (اسٹامپ پیپر پر متعلقہ دفتر میں دستیاب نمونے کے مطابق اوتھ کمشنر کے ذریعہ تصدیق شدہ)۔ درخواست دہندہ کے کرایہ دار ہونے کی صورت میں، جائیداد کے مالک سے کوئی اعتراض سرٹیفکیٹ (متعلقہ دفتر میں اسٹامپ پیپر پر دستیاب نمونہ کے مطابق اوتھ کمشنر سے تصدیق شدہ)۔ درخواست گزار کے CNIC کی تصدیق شدہ کاپی۔ دو گواہوں کے CNIC کی تصدیق شدہ کاپیاں (سنگل فیز میٹر کے گواہوں کی ضرورت نہیں ہے) متعلقہ ٹیرف کی ایک کاپی جس پر صارف اور گواہوں کے دستخط شدہ ہوں (گھریلو اور تجارتی رابطوں کی صورت میں، گواہوں کے دستخط ضروری نہیں ہیں)۔ واپڈا، پیپکو اور بجلی کی تقسیم کار کمپنیوں (DISCOs) نے گھریلو اور صنعتی بجلی کا کنکشن حاصل کرنے کے لیے ایک آن لائن پورٹل شروع کیا ہے۔ جس کے ذریعے آپ کسی بھی ڈسٹری بیوشن کمپنی فیسکو، لیسکو، گیپکو، آئیسکو، میپکو، پیسکو، حیسکو، سیپکو، کیسکو اور ٹیسکو کے نئے کنکشن کے لیے آن لائن اور پریشانی کے بغیر درخواست دے سکتے ہیں۔ یہ حکومت پاکستان کا عوام الناس کے لیے بہت اچھا اقدام ہے۔ اس نے پورے طریقہ کار کو ہموار کر دیا ہے اور اتھارٹی کے احکامات کے مطابق نئے کنکشن کی تاریخ وار ترجیح کو نافذ کیا جا رہا ہے۔ گھریلو کنکشن 30 دنوں میں اور صنعتی کنکشن تقریباً 73 دنوں میں فراہم کیا جائے گا۔

صرف صنعتی درخواست دہندگان کے لیے اضافی کاغذات
.کمپنی کے نام کنکشن اور ایک سے زیادہ مالکان کی صورت میں پاور آف اٹارنی(باقی مالکان کی طرف سے درخواست دہندہ کے حق میں) کہ وہ کمپنی کی درخواست کی پیروی اور اس ضمن میں ڈسٹری بیوشن کمپنی کے ساتھ معاہدہ بھی کرسکتا ہے۔
درخواست دہندہ کی کنکشن کی جائے درخواست کا نقشہ۔
لمٹیڈیا پرائیویٹ کمپنی کے صورت میں میورنڈم آف آرٹیکل(ایسوسی ایشن)(Incorporation Certificate)۔
بورڈآف ڈائریکٹرز کے تمام ممبران کےمکمل اڈریس اور قومی شناختی کارڈز کی تصدیق شدہ فوٹوکاپیاں۔
فارم 29 کے مطابق تمام ڈائریکٹرز کی طرف سے کمپنی لیٹر پیڈ پر دستخط شدہ اجازت نامہ(NOC)۔
.سکورٹیز اینڈ ایکسچنج کمیشن کی طرف سے جاری کردہ سرٹیفیکٹ(Charge Creation Certificate)جس کی مالیت سیکورٹی کی رقم کے برابر ہو۔

(بجلی کے نئے کنکشن کے حصول کا طریقہ کار)
درخواست فارم (اردو اور انگریزی دونوں زبانوں میں) متعلقہ ڈسٹری بیوشن کمپنی کی ویب سائٹ یا متعلقہ دفتر سے مفت حاصل کریں۔ درخواست فارم کے ساتھ درج ذیل کاغذات منسلک کریں اور متعلقہ دفتر میں جمع کرائیں۔
برائے مہربانی مندرجہ ذیل کاغذات کو سکین کرکے(upload)کریں۔سکین فائل کا سائز(200kb)سے زیادہ بڑا نہ ہو۔
درخواست فارم کی تین عدد کاپیاں۔
صارف اور گواہان کے دستخط شدہ متعلقہ ٹیرف کی کاپی(گھریلواور کمرشل سنگل فیزکنکشن کی صورت میں گواہان کے دستخط کی ضرورت نہیں
ملکیت کا ثبوت(رجسٹری، اصل فرد، بیع نامہ، الاٹمنٹ لیٹر)(ہاوسنگ کالونی کی صورت میں)تمام صفحات اوتھ کمشنز یانوٹری پبلک یا گریڈون گزٹیڈآفیسر سے تصدیق شدہ۔
درخواست دہندہ کا بیان حلفی(UNDERTAKING) کنکشن کی مطلوبہ جگہ پر پہلے سے کوئی کنکشن موجود نہیں اور کسی قسم کے بقایاجات واجب الادانہیں۔اگر بعد میں بقایاجات کا معلوم ہوا تو انہیں جمع کروانے کا پابند ہوں گا۔(دفتر میں موجود نمونہ کے مطابق اوتھ کمشنر سے تصدیق شدہ اشٹام پیپر پر ٹائپ کراوئیں)۔
جائیداد کے ایک سے زائد مالکان کی صورت میں باقی مالکان کی طرف سے درخواست دہندہ کے لیے اجازت نامہ(دفتر میں موجود نمونہ کے مطابق اوتھ کمشنر سے تصدیق شدہ اشٹام پیپر پر ٹائپ کراوئیں)۔
درخواست دہندہ کے کرایہ دار ہونے کی صورت میں مالک مکان کی جانب سے اجازت نامہ(دفتر میں موجود نمومہ کے مطابق اوتھ کمشنر سے تصدیق شدہ اشٹام پیپر پر ٹائپ کراوئیں۔

درخواست دہندہ کے قومی شناختی کارڈ کی تصدیق شدہ فوٹوکاپی۔
دوگواہان کے قومی شناختی کارڈ کی تصدیق شدہ فوٹوکاپیاں(سنگل فیز کے درخواست دہندہ کے لیے ضروری نہیں)

(صرف تبدیلی نام اور لوڈ میں اضافہ یا کمی کو صورت میں اضافی کاغذات)
متعلقہ ریونیوآفیسر کا جاری کردہ کلیرنس سرٹیفکیٹ(Clearance Certificate)جس میں درج ہو کہ متعلقہ صارف کے ذمہ کوئی رقم واجب الادانہیں ہے۔
متعلقہ الیکٹرک انسپکٹر کی جاری کردہ وائرنگ ٹیسٹ رپورٹ(صرف لوڈ میں اضافہ یا کمی کی صورت میں)
آن لائن درخواست اپلائی کریں۔
درخواست برائے نیوکنکشن کا پرنٹر پر پرنٹ لیں۔
تمام ضروری کاغذات درخواست کے ساتھ منسلک کریں۔
درخواست بمعہ ضروری کاغذات متعلقہ دفتر میں جلد ازجلد جمع کروائیں تاکہ درخواست پر دفتری کاروائی شروع کی جائے۔
درخواست اور کاغذات کی جانچ پڑتال کے بعد ڈیمانڈنوٹس جاری کیا جائےگا۔
برائے مہربانی ڈیمانڈ نوٹس کی رقم متعلقہ بنک میں جمع کروائیں۔
بنک میں جمع شدہ ڈیمانڈ نوٹس کی کاپی اور (ٹیسٹ رپورٹ ) متعلقہ دفتر میں جمع کروائیں)
ڈیمانڈ نوٹس اور ٹیسٹ رپورٹ کی جانچ پڑتال کے بعد نیابجلی کنکشن جاری کیاجائے گا۔
نوٹ:۔
(‌أ) بجلی کمپنی کو یہ اختیار حاصل ہے کہ وہ کسی درخواست کو داخل وخارج کرسکتی ہے۔
(‌ب) نامکمل درخواست پر کوئی کاروائی نہیں کی جائے گی اور درخواست خارج کردی جائے گی۔
(‌ج) جعلی کاغذات کے جمع کروانے کی صورت میں کمپنی درخوات خارج کردے گی۔ اور قانونی کاروائی(درخواست دہندہ /مالک) کے خلاف عمل میں لائی جائے گی۔

مزید معلومات سے متعلق سیکھنے کے لیے چاسکا کلب سے جڑے رہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.